Cvičení

Můj trénink #5 Tricep + abs

6. února 2017 v 18:44 | A.
Po náročném víkendu mě čeká trošku odlehčující cvičení. Dnes jsem si původně chtěla dát pauzu, ale jelikož včera jsem celý den jedla jako bych měsíč nežrala, tak si to nemůžu odpustit :D Od 12 jdu na brigádu, teď jsem dokončovala přítelovi dort k narozeninám a nyní se chystám na rychlocvíčo zaměřené na ruce (hlavně triceps) a bříško.

PLÁN - 2 části

1. ČÁST (ruce)
  • pánský klik (co nejvíce - zatím se mi daří jednorázově udělat jen 4 pánské klihy/ bez prohíbání..)
  • krabí klik (viz foto č. 1 - zd healthlife.com)
  • zapažení na triceps (viz foto č.2 - já to dělám s činkama, zd - coretraining.cz)










Můj trénink #5 Ass + legs

27. ledna 2017 v 18:46 | A.

Jelikož mě poslední dobou nebaví cvičit podle svého sestavení cvičebního plánu, našla jsem včera na youtube cvičení od SHAY KOSTABI. Cvičitelku vůbec neznám - tím pro mě líp, protože u některých známých trenérů už se dá čekat, co přijde. Nooo, a tak jsem si řekla, že si zkusím zacvičit od ní pár videí a pak vám sem hezky přidám recenzi, abyste věděla, zda se do toho pouštět nebo ne :)
První video (včerejší cvičení) bylo zaměřeno na cvičení spodní části těla - tedy nohy a zadek. Celé cvičení i se zahřátím a protáhnutím trvá 30 minut, ale říkám vám - budete mít dost! Je tam spousta nových cviků nebo jinak konstruovaných a díky nadměrnému opakování a střídání cviků, jsem chcípala už po 15 minutách. Já jsem si teda na dřepy a výpady ještě přidala váhu a dřepovala s 2x 4kg činkama :) Avšak po celou dobu na vás Shay mluví a podporuje, tudíž najdete tu sílu vydržet, co nejvíc -- dáte do toho vše! :)
Noo a zhodnocení dalšího dne - jsem ráda, že sedím, opravdu to cítím, což e pro mě známka dobrého tréninku :))

Takže všem vřele doporučuji :) Dnes si od ní dám další cvičení, tudíž se zítra můžete těšit na další recenzi.

Můj trénink #4 - Full body

2. září 2016 v 11:09 | A.

Jelikož tenhle týden absolutně nestíhám, protože jsem v úterý táno vstávala v 5 a jela do Olomouce, kde jsem byla do včerejšího rána, kdy jsem opět vstávala v 5, jela domů, kde jsem se nervovala skrz zubaře (nakonec to dopadlo jen 5 minutovou prohlídkou a čago bello) a poté jsem byla na brigádě. No a dnes se balím, páč jedeme s přítelem na víkend na chatu. Avšak, to bych nebyla já,abych si minimálně v pondělí a dnes nenašla chvíli na cvičení, ač jsem uhoněná jak kotě :D. Takže v pondělí i dnes jsem si střihla rychlé, ale náročné CVIČENÍ NA CELÉ TĚLO, se kterým bych se s vámi ráda podělila a inspirovala vás :)

Tento trénink měl dvě části. 1. část zaměřená na ruce a nohy a druhá část na střed těla.


1. ČÁST byla ve stylu pyramidového cvičení (viz trénink 3, kde jsem vysvětlovala, co pyramidové cvičení je)
- popis cviků pod článkem

Můj trénink #3 - Pyramida

15. srpna 2016 v 14:33 | A.

Ahoj, opět bych vám ráda umožnila podívat se na další můj trénink s nadějí, že to někomu pomůže. Asi před půlrokem jsem zkoušela cvičit podle videa tzv "workout pyramid" a občas si s pyramidkou dávám znovu do těla! ;)

Co to tedy je cvičící pyramida?
Většinou si zvolíte dva příbuzné cviky (např. dvě varianty kliků) a hned po sobě obě dvě cvičíte, nejprve každý cvik uděláte jednou, poté dvakrát a takhle až alespoň do 10. Myslím si, že na to, jak už jsem zběhlá a mám jakž takž sílu, tohle mě dokáže odrovnat vždycky!

Můj trénink #2

11. srpna 2016 v 13:25 | A.
Včera jsem měla naplánovaný tzv. "LEG DAY", u kterého jsem sice zůstala, ale udělala jsem si ho klidnější než jsem zvyklá. Nebylo mi totiž nejlíp, tak jsem to nechtěla přehánět, tudíž jsem to udělala formou pilates a nikdy bych nevěřila, ž epo takovém klidném cvičení bych druhý den nohy a zadek mohla taky cítit, tak třeba vás to opět inspiruje ;).

ZDROJE OBRÁZKŮ - weblovefitness.cz, naseinfo.cz

Pomůcky:
kilové "činky" na nohy

3 CVIKY PO 4 SÉRIÍCH

CVIK 1
Zanožování zná snad každý. Tenhle cvik mě nikdy moc nebavil, pokud se mám přiznat a vždy ho dlěám jen kvuli tomu že se chci zbavit celulitidy a po něm krásný cítím jak hamstringy zabírají.





Můj trénink #1

10. srpna 2016 v 9:50 | A.
ZDROJE OBRÁZKŮ - aktin.cz, cvicenie.eu, sportshop24
Jelikož mám chvíli času a chtěla jsem se s vámi zase o něco pdoělat, ale nevěděla jsem o co, rozhodla jsem se vám začít psát jak probíhají některé moje tréninky. Třeba to někoho inspiruje a pomůže mu to :).Takže včera jsem cvičila horní část těla, zaměřila jsem se na HSS (hluboký stabilizační systém) a triceps.
Před tréninkem NIDKY nedělám cardio, spousta lidí ho dělá, ale mě přijde, že mě samotný cardio vyčerpá a v tréninku podám sotva poloviční výkon, tudíž před tréninkem se vždy jen protáhnu a trochu zahřeju.

1. ČÁST TRÉNINKU - HSS - 4 cviky po 3 sériích.

CVIK 1

Notoricky známý, jednodušše vypadají a přesto vcelku těžký cvik na záda. Lehnete si na břicho, špičky podélně k sobě, ruce za hlavu (nebo vedle hlavy) a pomalu a decentně zvedáte trup nahoru a dolů. S tímto cvikem si opravdu vyhrajte a zkuste si raději najít i přímý návod nebo se poraďte s odborníkem, jak už jsem jednou psala, cviky na záda jsou velice citlivé a musíme být opatrní :)



 
 

Reklama