Můj trénink #5 Tricep + abs

6. února 2017 v 18:44 | A. |  Cvičení
Po náročném víkendu mě čeká trošku odlehčující cvičení. Dnes jsem si původně chtěla dát pauzu, ale jelikož včera jsem celý den jedla jako bych měsíč nežrala, tak si to nemůžu odpustit :D Od 12 jdu na brigádu, teď jsem dokončovala přítelovi dort k narozeninám a nyní se chystám na rychlocvíčo zaměřené na ruce (hlavně triceps) a bříško.

PLÁN - 2 části

1. ČÁST (ruce)
  • pánský klik (co nejvíce - zatím se mi daří jednorázově udělat jen 4 pánské klihy/ bez prohíbání..)
  • krabí klik (viz foto č. 1 - zd healthlife.com)
  • zapažení na triceps (viz foto č.2 - já to dělám s činkama, zd - coretraining.cz)












2. ČÁST (břicho)
  • plank
  • 2 varianty sedů lehů
  • boční plank (http://www.jakcvicit.com/zpevnete-sve-telo-plank-20-zpusobu/)
 


Komentáře

1 lovah lovah | Web | 6. února 2017 v 10:06 | Reagovat

máš krásný blog :) taky hubnu a cvičím, ale pořád mi to nějak nejde, hehe ^^

2 A R G E N T U M ♡ // steel32 A R G E N T U M ♡ // steel32 | Web | 6. února 2017 v 18:42 | Reagovat

jooo, tak já si připadám, že jím jak kdybych měsíc nejedla, skoro každej den :DD #notsofunny
každopádně krabí klik je na tricáky super, nejlíp když je úplně na konci!! :D

3 Sima Sima | E-mail | Web | 7. února 2017 v 10:40 | Reagovat

ja už dva týždne nejem, ja žeriem :D :D :D  už nech je škola :D

4 B. B. | Web | 7. února 2017 v 14:41 | Reagovat

Myslím, že mám další oblíbený blog ^^ :D

5 S-hejvi S-hejvi | Web | 7. února 2017 v 18:22 | Reagovat

U tebe rozhodně vezmu inspiraci ke cvičení, musím začít něco dělat! :D

6 Terfinne Terfinne | Web | 8. února 2017 v 12:51 | Reagovat

Máš moc pěknej design..... ;) :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama