Září 2016

Bulka s kuřecími stripsy

16. září 2016 v 11:03 | A. |  Obědy/večeře

Ahoj, omlouvám se, ale absolutně nestíhám, tudíž se ozývám až teď. Sama ani nevím, co sem psát, protože mám v hlavě miliardu jiných věcí, a tak vám přidám další tip na oživení sývch obědů. Zkuste si udělat zdravý "burger" s kuřecím (nebo i jiým masem, dle vaší volby)

Co potřebujete:
  • Celozrnnou bulku (já použila dalamánek - žitno-pšeničné pečivo)
  • Zelenina (dle vaší volby)
  • Maso (kuřecí, krůtí....)
  • Zdravou čalamádu (bílý jogurt smíchaný s kořením, medvědím česnekem...)

Můj trénink #4 - Full body

2. září 2016 v 11:09 | A. |  Cvičení

Jelikož tenhle týden absolutně nestíhám, protože jsem v úterý táno vstávala v 5 a jela do Olomouce, kde jsem byla do včerejšího rána, kdy jsem opět vstávala v 5, jela domů, kde jsem se nervovala skrz zubaře (nakonec to dopadlo jen 5 minutovou prohlídkou a čago bello) a poté jsem byla na brigádě. No a dnes se balím, páč jedeme s přítelem na víkend na chatu. Avšak, to bych nebyla já,abych si minimálně v pondělí a dnes nenašla chvíli na cvičení, ač jsem uhoněná jak kotě :D. Takže v pondělí i dnes jsem si střihla rychlé, ale náročné CVIČENÍ NA CELÉ TĚLO, se kterým bych se s vámi ráda podělila a inspirovala vás :)

Tento trénink měl dvě části. 1. část zaměřená na ruce a nohy a druhá část na střed těla.


1. ČÁST byla ve stylu pyramidového cvičení (viz trénink 3, kde jsem vysvětlovala, co pyramidové cvičení je)
- popis cviků pod článkem