Můj trénink #3 - Pyramida

15. srpna 2016 v 14:33 | A. |  Cvičení

Ahoj, opět bych vám ráda umožnila podívat se na další můj trénink s nadějí, že to někomu pomůže. Asi před půlrokem jsem zkoušela cvičit podle videa tzv "workout pyramid" a občas si s pyramidkou dávám znovu do těla! ;)

Co to tedy je cvičící pyramida?
Většinou si zvolíte dva příbuzné cviky (např. dvě varianty kliků) a hned po sobě obě dvě cvičíte, nejprve každý cvik uděláte jednou, poté dvakrát a takhle až alespoň do 10. Myslím si, že na to, jak už jsem zběhlá a mám jakž takž sílu, tohle mě dokáže odrovnat vždycky!


A JAK TO U MĚ DNES VYPADALO?
  1. Plank v pohybu + klik
  2. Klik + biceps zdvih
  3. Klik na ramena + ramenový zdvih
  4. Rozpažení + zapažení
+ nakonec jsem dala tři cviky na HSS (viz článek ZDE)

POPIS CVIKŮ

Plank v pohybu - přesnou ukázku civku naleznete ZDE na videu, minuta 4:30

KLIK - každý známe, ale pozor na techniku - OPĚT. Na youtube je mnoho popisů, jak na kliky, aby byly správně, mrkněte na to! ;) I klik se dá zkazit, bohužel..

Klik na ramena (neboli klik ve střeše)
Je to něco jako cvik z jógy, když si protahujete záda. Zaujměte pozici jako slečna na obrázku (viz zdroj: skoro-strelena-matka.blogspot) tak, abyste byli právě jako ve střeše. Hlavu předkloňte tak, jakobyste chtěli udělat kotoul, všechnu váhu přeneste do ruk a udělejte klik v této pozici. Pevně držte ruce, záda a vše jak má být!
 


Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 15. srpna 2016 v 14:45 | Reagovat

Sice nesvičím ,ale tohle vypadá moc složitě ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama