Můj trénink #1

10. srpna 2016 v 9:50 | A. |  Cvičení
ZDROJE OBRÁZKŮ - aktin.cz, cvicenie.eu, sportshop24
Jelikož mám chvíli času a chtěla jsem se s vámi zase o něco pdoělat, ale nevěděla jsem o co, rozhodla jsem se vám začít psát jak probíhají některé moje tréninky. Třeba to někoho inspiruje a pomůže mu to :).Takže včera jsem cvičila horní část těla, zaměřila jsem se na HSS (hluboký stabilizační systém) a triceps.
Před tréninkem NIDKY nedělám cardio, spousta lidí ho dělá, ale mě přijde, že mě samotný cardio vyčerpá a v tréninku podám sotva poloviční výkon, tudíž před tréninkem se vždy jen protáhnu a trochu zahřeju.

1. ČÁST TRÉNINKU - HSS - 4 cviky po 3 sériích.

CVIK 1

Notoricky známý, jednodušše vypadají a přesto vcelku těžký cvik na záda. Lehnete si na břicho, špičky podélně k sobě, ruce za hlavu (nebo vedle hlavy) a pomalu a decentně zvedáte trup nahoru a dolů. S tímto cvikem si opravdu vyhrajte a zkuste si raději najít i přímý návod nebo se poraďte s odborníkem, jak už jsem jednou psala, cviky na záda jsou velice citlivé a musíme být opatrní :)





CVIK 2

Další cvik je plank se zdvihem zad a hýždí. Jelikož už samotný plank je veli náročný (ač to tak nevypadá), tohle je další level náročnosti. U tohoto cviku si musíte pohlídat, abyste sr neprohíbali a neudstále byli zpevnění. Zádama se musíte držet. proto raději udělejte za začátku jen pár cviků, ale POŘÁDNÝCH, než několik, ale "ošulených" ;-)









CVIK 3

Tento cvik jsem si sžíila pomocí bosu (přesně jak oslečna na fotografii), ale pro začátečníky je určitě lepší ho nejdříve dělat na rovném povrchu a až po čase zařadit bosu. Opět je důležité držet si rovná záda a neprohíbat se, různě nešachovat ze strany na stranu.











CVIK 4

Základní pozice planku, zkuste v této pozici vydržet co nejdéle po těch třech sériích a zaručuji vám, že neucítíte jen záda, ale břišáky ;). Opět sidejte pozor na správnou pizici (na youtube je milion videí s návodem)






2. ČÁST - paže, ramena, biceps - 6 cviků po 3. sériích (tabata měřič 30 sek. na plno 10 sek. odpočinek)

CVIKY:
1. Klik s výskokem
2. Biceps zvedání činek (5 kg)
3. Zdvih na ramena (4 kg) (obr č.1)
4. Zapažování (obr č. 2)
5. Klik na ramena
6. Klik na triceps + krab

 


Komentáře

1 Sima Sima | E-mail | Web | 9. srpna 2016 v 9:03 | Reagovat

milujem že ku každemu pridáš aj fotku ako to ma vyzerať :D :D asi to zajtra vyskusam :D :D som zvedava :D podla mna ja budem mrtva už pri tom prvom cviku :D

2 Nikki Allen Nikki Allen | Web | 10. srpna 2016 v 10:12 | Reagovat

Je bezva že jsou u toho obrázky! :D Taky to zkusím.

3 steel32 steel32 | Web | 10. srpna 2016 v 11:00 | Reagovat

ten druhej cvik jsme dělali nějak obdobně na józe, když jsem ještě chodila :D
ach jo, všechny cviky jsou mi tak známý, ale nemůžu se k tomu cvičení nějak dokopat :D takže moje poklona :DD
btw. nene, nic proteinovýho (kéž by :D) je to taková nadejchaná sušenka s náplní :D

4 - monika - - monika - | Web | 10. srpna 2016 v 18:11 | Reagovat
5 S-hejvi S-hejvi | Web | 10. srpna 2016 v 19:14 | Reagovat

Já teď cvičím spíše cardio, abych něco shodila, ale tyhle cviky jsou super! :)

6 Eliss Eliss | Web | 10. srpna 2016 v 20:20 | Reagovat

Taky bych měla začít cvičit :-)

7 Hannah Hannah | E-mail | Web | 15. srpna 2016 v 13:09 | Reagovat

hezké :-) Některé cviky znám :-) Já jsem si zvykla cvičit s Jillian, takže takhle jsem necvičila snad nikdy...možná jsem to zkoušela, ale jinak né :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama