Rychlosváča - Smoothies

27. června 2016 v 13:55 | A. |  Svačiny

Určitě se vám dost často stává, že nestíháte, máte hlad, ale ve finále to odložíte a pak se zaplníte nějakým rychlým "jídlem". Pro vyřešení tohoto problémy byly už dávno vynalazeny záchrany ve formě smoothie. Smoothie se v dnešní době stává "novým" trendem, ač už naše prababičky, když dostaly na něco chuť umixovaly si drink z ovoce.

Je spousta variant pro umixování nejen ovoce, ale i zeleniny a pevně věřím, že jste všichni dost zdatní na to, abyste si uměli rozmixovat ovoce a vypít ho! Ale ráda bych vám poradila, jak to svoje smoothie trochu oživit, aby to nebyla jen sacharidová bomba, ale našli jste tam i pár těch bílkovin a tuků!


Kombinací je hrozně moc, všichni si můžete namixovat jen to, co vám chutná. AVŠAK s ovocem s mírou, od odborníků dost často slýchávám, že ovoce už dávno není tak zdravé jako kdysi! Pokud si chceme smoothie vylešpit tak, aby vás zasytilo na delší dobu a mělo kromě sacharidů i nějaké bílkoviny, mám pro vás pár variant!

  • místo vody či mlíka si dejte ŘECKÝ JOGURT (pravý řecký jogurt u nsá je pouze od MILKA, tento jogurt obsahuje několik gramů bílkovin, proto se hodnotí jako vysoce kvalitní a vhodný!)
  • místo dalšího kousku ovoce přidejte lžíci ořechového másla (opravdu stačí i malá lžička a chuť nápoje je úplně jiná, LEPŠÍ)
  • můžete přidat i lžičku chia semínek, které taky dokáží velmi zasytit
  • zkuste přidat i 1-2 bílky (to jsem teda osobně ještě nezkoušela, tudíž envím, jak dobré to je, ale jako zdroj bílkovin určitě skvělá rada)
 


Komentáře

1 Honza Honza | E-mail | Web | 30. června 2016 v 10:41 | Reagovat

Recept vypadá moc dobře (pro mě tedy až na ty bílky, ty bych asi vynechal). Ale jinak si myslím, že řecký jogurt je dobrým zdrojem bílkovin a na snídani se hodí skvěle.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama