Jillian Michaels: Tricep workout

26. června 2016 v 12:07 | A. |  JM - cvičení
VIDEO ZOBRAZÍTE KLIKNUTÍM NA FOTOGRAFII

Jednou z nejproblematičtějších partií u žen bývají paže. Různě se nám na pažích klepe kůže a ne
a ne se zpevnit!
Na zpevnění paží je nejlepší cvičit TRICEPS. Avšak spousta z nás zná spíše nějaké cviky na biceps, na ramena a na triceps zná 1-2 cviky. Ráda bych vám pomohla opět prostřednictvím skvělé JM :)



Chcete-li pomoct s nápady na cvičení na roztěkané paže určitě vám pomůže video, ve kterém Jillian popisuje několik cviků na paže. Dejte si 3 - 4 série těchto cviků a zaručujuvám, že druhý den ruce ucítíte i kdybyste nechtěli!
Mě samotné toto video velice pomohlo a s kombinací jiných cviků a dobrého rozplánování byly výsledky do několika týdnů vidět :)
 


Komentáře

1 Emma Emma | Web | 25. června 2016 v 21:09 | Reagovat

tak to je super :D na to se určitě podívám, to se mi bude hodit :)

2 Roxy Roxy | Web | 27. června 2016 v 10:42 | Reagovat

Tohle je super video, asi si ho pak zacvičim, protože jsem přesně jedna z těch, kdo nemá svoje paže zrovna ráda. Jillian je super, 30 Day Shred byl první program, podle kterého jsem kdy cvičila ( i když jsem ho nikdy nedocvičila, protože mě to nebavilo) a tak nějak mě dostala do tohohle fitness světa. Zrovna teď po zimě jsem cvičila její Body Revolution, ten mě bavil, i když ty pozdější workouty mi už dávaly docela zabrat, ale zas o to lepší pocit. Tohle video vypadá dobře, uvidím, jak to půjde, ale asi si ho zařadím do svýho "cvičícího plánu" :)

3 Hannah Hannah | E-mail | Web | 28. června 2016 v 8:27 | Reagovat

Já Jillian Michaels miluji! Cvičím s ní opravdu ráda! Už 3 roky! :-) A vážně to pomáhá! Teď cvičím Body Revolution, fázi 3, týden 9 a 10 a ten je teda brutální! Ale já to dám! Co se týče rukou tak opravdu mi je cvičení s Jill vyrýsovalo :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama