Jillian Michaels: Ripped in 30

24. června 2016 v 17:45 | A. |  JM - cvičení
Přicházím s dalším cvičebním programem od známé Jillian Michaels! Věřím, že tento program znáte určitě všichni, stejně jako 30 DAY SHRED. Pojďme se tedy vrhnout na to, jak se má cvičit a jaké výsledky můžete očekávat!

Ripped in 30 už je o něco náročnější než 30 DS (vlastní zkušenost :D), ale přece se to dá zvládnout! Tento program je opět na měsíc, ale už se nesklá jen ze tří levelů, ale ze čtyř. Každý level máte na jeden týden včetně 1-2 dnů relaxu! Většinou se cvičí tak, že od pondělí do pátku cvičíte a o víkendu si dáte volno, avšak záležíjen a jen na vác, na všich jiných aktivitách a na tom, jak stíháte :)


Pro koho cvičení je a jak program funguje?
Toto cvičení bych rozhodně nedoporučovala začátečníkům, mylsím si, že na ně by to bylo opravdu náročné. Nejlepší je na program navázat po odcvičení 30 DS nebo pro trochu pokročilejší cvičence :). Cvičení opět probíhá v 30 minutách denně (někdy o chvilku dýl). Během těchto minut Jillian uplatňuje svůj systém 3 - 2 - 1 > 3 minuty síla, 2 minuty cardio a 1 minuta břišní svalstvo (tento systém se ukázal jako velice účinný!)

Zvládnu to?
Pamatuju si, jak jsem u tohoto cvičení myslela, že vyplvynu duši. Říkala jsem si, že jsem měla ještě chvíli počkat. Aleve finále jsem za to byla ráda, protože je opravdu vidět rozdíl mezi obtížností v každém týdnu a opravdu ucítíte, jak vás cvičení posouvá někam dál, až za hranice toho, o si myslíte že zvládnete. Rozhodně uvidíte rozdíl po měsíci, nejen ve vaší síle, ale i na VAŠEM TĚLE!

Cvičení, všechny 4 levely můžete nalézt na těchto stránkách >> ZDE ... A NEBO si ho opět můžete stáhnout na ULOZ.TO :-)
 


Komentáře

1 Emma Emma | Web | 24. června 2016 v 9:32 | Reagovat

S Jill jsem cvičila právě 30 DS. Začala jsem asi třikrát, ale nikdy jsem nedokončila. Nesnáším stereotip a dělání těch samých cviků více dnů po sobě. Jednou jsem to snažila překonat a už jsem cvičila druhý level, ale zase to samé každý den mě odradilo. Možná bych to nějak spojila a cvičila každý den z jiné výzvy :D ale teď na to nějak nemám čas. Úterky chodím běhat rovinky, stredy jezdím do fitka, čtvrtky koně a kolo, pátky zase běhám, sobotu běhám kopce, neděli mám skokové tréninky u koní a v pondělí odpočívám :D možná budu pondělí cvičit zase s Jill. Ono ty její videa mají něco do sebe, člověk si dá do těla, jen je to prostě pro mě nepřekonatelné :D

2 Chloé Chloé | Web | 24. června 2016 v 16:06 | Reagovat

To znie skvele :) Dosť ma prekvapilo to, že je presne na 30 dní, takže taká malá challenge

3 Adéla Adéla | Web | 24. června 2016 v 20:31 | Reagovat

paráda, tak to zkusím!!Ale jak už je napsáno u komentáře výše - nejde mi dělat každý den to samé cvičení :-? nějak potom ztrácím chuť. Každopádně minimálně jednou si cvičení určitě dám :)

4 Lady de Vampire Victoria Lady de Vampire Victoria | Web | 24. června 2016 v 21:53 | Reagovat

pěkný blog

5 Hannah Hannah | E-mail | Web | 28. června 2016 v 8:34 | Reagovat

Já si u tohoto cvičení pamatuji jeden level, který byl fakt vostrej a jak říkáš málem jsem u něj vypustila duši :-D :-D Jinak já všechny cvičení cvičím tak že cvičím 2 dny a třeti volno a pak zase 2 dny a pak zase volno...tak jak to naplánovala Jillian vím, že bych to nezvládla :-) Takže jak říkáš, záleží, jak to stíháte a jak to hlavně zvládáte :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama